„Топлофикация София“ стартира второ издание на инициативата „Мобилна приемна“
София, 11 септември 2025 г. - „Топлофикация София“ стартира второ издание на инициативата „Мобилна приемна“, която цели да скъси дистанцията с клиентите чрез директен диалог на място.
И този път експертните екипи на дружеството ще бъдат на разположение на гражданите в различни квартали на столицата, за да отговарят на въпроси и да съдействат пряко за решаването на конкретни казуси.
Първите срещи с гражданите ще бъдат на 13 и 14 септември (събота и неделя) в Южен парк и парк Герена от 10.00 до 14.00 ч.
В рамките на инициативата, мобилната приемна ще бъде всеки ден на различни локации, сред които са парк „Дружба“, Западен парк, парк „Гео Милев“, пазар „Младост“ 1, на метростанция „Надежда“ и районът около хотел „Плиска“. Подробният график ще бъде публикуван на сайта на дружеството и във Facebook страницата. В работните дни шатрата на дружеството ще е на разположение между 16.00 и 19.00 ч.
Инициативата се проведе за първи път през юни и бе посрещната с голям интерес. През мобилната шатра преминаха много граждани, които получиха персонални разяснения по фактури, информация за изравнителните сметки и дяловото разпределение, както и съдействие за конкретни казуси. На място бяха подадени заявления за смяна на партида, за преминаване към електронна фактура и други електронни услуги, беше оказано съдействие при инсталиране на мобилното приложение Моето топло и дадени множество експертни съвети.
Най-често хората се интересуваха от сроковете за изравнителните сметки и корекциите по тях, причините за начисляване на служебна енергия и такса „сградна инсталация“, начина на разпределение на топлинната енергия в сградите, информация за подмяна на уредите за дялово разпределение, как да сменят партида или топлинния си счетоводител и др. Част от гражданите отправиха и критики заради аварии и качеството на услугата, което показва значението на инициативата като канал за реална обратна връзка.
По време на инициативата бяха получени редица препоръки и предложения - за по-бързо отстраняване на аварии, за строг контрол на некоректните клиенти и действия, в случай на нерегламентирано ползване, за възможност районните техници да допълват и обезвъздушават вътрешните инсталации, за по-дълго работно време на клиентските центрове, възможност за индивидуален отказ от услугите и др.
Поради положителния ефект и активния интерес на гражданите, „Топлофикация София“ ще продължи да развива инициативата като устойчива форма на комуникация с клиентите.