ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМИ ПО ОБЩА ФАКТУРА




   

С цел максимално улеснение на клиентите, „Топлофикация София” ЕАД предлага няколко възможности за възстановяване на суми от годишното изравнение.

Сумите се възстановяват само на титуляря на партидата или на лице, представило пълномощно и документ за самоличност, при липса на просрочени задължения.

Потребителите, желаещи да получат сумите по банков път, могат да подадат заявление чрез електронната услуга „Заявление за възстановяване на суми“ в Моят портал, по имейл на info@toplo.bg, по пощата, или на място в центровете за обслужване на клиенти.

Дружеството предлага и възможност сумите да бъдат оставени за покриване на бъдещи сметки за топлинна енергия до тяхното изчерпване.

Клиентите, предпочитащи възстановяване в брой, могат да го направят в центровете за обслужване на клиенти на „Топлофикация София“ ЕАД.

Напомняме на потребителите, че съгласно нормативните разпоредби, възражения по изравнителните сметки могат да бъдат подавани до 31.08.2025 г. След тази дата няма да е възможна корекция на сметките.