Информация за посещение на Центровете за обслужване на клиенти и начини за възстановяване на суми по Общата фактура

17 Юли 2024

„Топлофикация София“ ЕАД започна изготвянето на общите фактури на клиентите за отоплителен сезон 2023/2024, съгласно данните от изравнителните сметки, подадени от топлинните счетоводители. С цел своевременно предоставяне на информация към клиентите и по-добро обслужване, информационните гишета в нашите центрове ще работят както следва:

*Заявления за възстановяване на суми на каса се обработват при посещение 30 мин. преди края на работното време

 

Клиентите имат възможност онлайн да запазят дата и час за посещение в избран Център за обслужване на клиенти чрез сайта на дружеството, като последват линка: https://toplo.angryorsmiling.

 

Напомняме, че за максимално улеснение на своите потребители, „Топлофикация София” ЕАД предлага няколко възможности за възстановяване на суми от годишно изравнение. Клиентите, желаещи да получат парите си по банков път, могат да подадат заявление на имейл: info@toplo.bg, в някои от центровете за обслужване на клиенти, както и чрез електронна услуга, след регистрация на профил в „Моят портал“ тук: https://my.toplo.bg/?lang=bg-BG .Заявлението за възстановяване на суми е достъпно в сайта на дружеството – www.toplo.bg в раздел „За клиента“. Заявленията могат да бъдат изпратени и по пощата или подадени на място в клиентските центрове. Дружеството предлага и още една възможност – сумите да бъдат оставени за покриване на бъдещи сметки за топлинна енергия до изчерпването им. Потребителите, които предпочитат да получат сумите в брой, могат да го направят в посочените по-горе центрове за обслужване на клиенти на „Топлофикация София“ ЕАД.

 

Напомняме на потребителите, че съгласно нормативните разпоредби възражения по изравнителните сметки могат да бъдат подавани до 31.08.2024 г. След тази дата няма да има възможност за корекции на изравнителните сметки.