Декларация за достъпност
Раздел 1
Задължително съдържание
„Топлофикация София“ ЕАД се ангажира да осигури достъп до мобилните си приложения в съответствие с чл. 58в от Закон за електронното управление (доп. ДВ. бр.102 от 31 Декември 2019 г.) и чл. 39 и 39а от Наредба за общите изисквания към информационните системи, регистрите и електронните административни услуги (изм. и доп. ДВ. бр. 4 от 14 януари 2020 г.).
Настоящата декларация за достъпност се отнася до съдържанието на мобилните приложения публикувани в:
Google Play Store: https://play.google.com/store/apps/details?id=my.toplo
Apple Store: https://apps.apple.com/bg/app/моето-топло/id6742251014
Стандарт, който е спазен за осигуряване на достъпно съдържание: EN 301 549 V3.2.1 (2021-03).
I. Статус на съответствие
Съответства частично на посочения стандарт поради установени несъответствия и изключения посочени по-долу.
II. Недостъпно съдържание
Несъответствията със стандарта EN 301 549 V3.2.1 (2021-03) на сайта на „Топлофикация София“ ЕАД са описани по-долу в таблица Приложение 1.
Приложение 1
Описание и посочване на несъответствието: |
Възможности за избор: |
Тактилен или звуков статус |
Изискване 5.6.1 от EN 301 549 V3.2.1 (2021-03) Неприложимо Не се използва тактилен и звуков статус. |
Аудио честотна лента за говор |
Изискване 6.1 от EN 301 549 V3.2.1 (2021-03) Неприложимо Не се използва аудио и честотна лента за говор. |
RTT комуникация |
Изискване 6.2.1.1 от EN 301 549 V3.2.1 (2021-03) Неприложимо Не се използва RTT комуникация. |
Едновременен глас и текст |
Изискване 6.2.1.2 от EN 301 549 V3.2.1 (2021-03) Неприложимо Не се използва едновременен глас и текст. |
Идентификация на високоговорителя |
Изискване 6.2.2.3 от EN 301 549 V3.2.1 (2021-03) Неприложимо Не се прилага идентификация на високоговорителя. |
Визуален индикатор за аудио с RTT |
Изискване 6.2.2.4 от EN 301 549 V3.2.1 (2021-03) Неприложимо Не се използва визуален индикатор за аудио RTT. |
RTT отзивчивост |
Изискване 6.2.4 от EN 301 549 V3.2.1 (2021-03) Неприложимо Не се прилага RTT отзивчивост при вход. |
Дата на първоначално изготвяне на декларацията: 23.05.2025 г.
Дата на ежегодна актуализация (преразглеждане) на декларацията: 23.05.2025 г.
Дата на актуализация на декларацията след извършена оценка и съществено преработване на мобилните приложения: 23.05.2025 г.
Метод, използван за изготвяне на декларацията: самооценка, направена от лицето по чл. 1, ал. 1 от ЗЕУ, собственик на уебсайта/мобилното приложение и външна оценка извършена от трета страна.
Обратна информация и данни за контакт
Адрес за предоставяне на обратна информация (сигнали) и предложения относно достъпността на тези мобилни приложения: За предоставяне на обратна информация и предложения относно достъпността на мобилните приложение на "Топлофикация София" ЕАД, можете да ползвате следните адреси: y.georgieva@toplo.bg и info@toplo.bg.
Връзка към форма за заявление за обратна връзка:
Данни за контакт с длъжностно лице, отговарящо за достъпността и обработването на заявките, изпращани чрез механизма за предоставяне на обратна информация: Йоана Георгиева, Експерт, системно осигуряване; +359 2 903 3084; е-mail: y.georgieva@toplo.bg.
Процедура по прилагане:
На основание чл. 58г от ЗЕУ и съобразно утвърдени вътрешни правила в „Топлофикация София“ ЕАД, е определена следната процедура за разглеждане на сигнали:
1. Сигнали в „Топлофикация София“ ЕАД се подават по следния начин:
Чрез формата за контакт в сайта на „Топлофикация София“ ЕАД: https://toplo.bg/contact-us и https://my.toplo.bg/accidentsandrepairs (след направена регистрация през „Моят портал“).
Писмено в деловодството на „Топлофикация София“ ЕАД на адрес ул. Ястребец 23 Б, жк."Борово" на хартиен носител.
Чрез пощенска услуга на хартиен носител на адрес ул. Ястребец 23 Б, жк."Борово".
На информационния телефон на Toплофикация София ЕАД- 0700 11 111.
По електронен път на info@toplo.bg.
2. Жалби по реда на чл. 58г, ал. 2 от ЗЕУ за неизпълнение на изискванията за достъпност или за неспазване на процедурата за разглеждане на сигнали по т. 1, се подават до председателя на Държавна агенция "Електронно управление" чрез деловодството на МЕУ на адрес: ул. „Ген. Йосиф В. Гурко" 6, София 1000; по електронен път на mail@e-gov.bg (с посочване на тема: „Жалба относно нарушението на достъпността на интернет страници“) или чрез пощенска услуга на хартиен носител на адреса на MЕУ - ул. „Ген. Йосиф В. Гурко“ №6, София 1000.
3. Съгласно чл. 60а от ЗЕУ, контролът върху съответствието на съдържанието на интернет страниците и мобилните приложения с изискванията за достъпност по чл. 58в от ЗЕУ, се осъществява от председателя на Държавна агенция "Електронно управление".
Раздел 2
Препоръчително съдържание
„Топлофикация София“ ЕАД се стреми да поддържа мобилните си приложения максимално достъпни за всеки потребител. Функционалността и съдържанието на мобилното приложение е създадена изцяло с фокус върху нуждите на потребителите ни. Целта е да предоставим достатъчно ясна, разбираема и полезна информация.
Ако срещате затруднения докато работите с мобилното приложение Топло Мобайл или част от съдържанието му не е достъпно за Вас, свържете се с нас и опишете проблема. Потребителското мнение, препоръки и критики са от съществено значение, за да успеем заедно да изградим по-полезни и достъпни мобилни приложения.
Дата на публикуване на уебсайта:21.03.2025 г.
Дата на последната актуализация на мобилните приложения вследствие на съществено преработване на тяхното съдържание: 19.05.2025 г.