„Топлофикация София“ ЕАД инициира изнесени приемни за потребителите

„Топлофикация София“ ЕАД инициира изнесени приемни за потребителите

 

Първата от поредица планирани срещи се проведе в район Сердика

 

„Топлофикация София“ ЕАД организира среща с жителите на столичния район Сердика. Изнесената приемна беше позиционирана в градинка “Майчин дом” на бул. “Христо Ботев” на 25.09.2018 г. Целта на срещата бе гражданите да споделят мнението си за предоставяните от дружеството услуги и да получат информация по важни за тях въпроси. Това е първата от поредица планирани инициативи в различни столични райони.

 

Топлофикация София“ е най-голямото дружество в този сектор в страната. Обслужваме близо 450 000 абонати. Осигуряваме отопление и топла вода на над 1,5 млн. столичани”, коментира инж. Боян Паунов, директор дирекция “Експлоатационна дейност”. “Когато става дума за толкова потребители, не е лесно да отговорим на всички очаквания. Нормално е нашите клиенти да имат високи изисквания към нас. Уверяваме Ви, че се стремим да им отговорим адекватно. Затова сме днес тук, при Вас, за да чуем Вашите препоръки към нас и спрямо тях, да продължим да подобряваме нашите услуги”, допълни инж. Паунов.

 

Само за последните 2 години „Топлофикация София“ ЕАД е рехабилитирала  над 4000 м. тръби в район „Сердика”. Остарелите и често авариращи трасета бяха подменени с нови, предварително изолирани тръби, които имат гаранция над 30 години.“Внедряваме различни модерни технически решения, които се използват от съвременните топлофикационни дружества. В резултат значително намаля броя на авариите в района и беше подобрено качеството на предоставяните услуги. Поставяме нови тръби, които позволяват по-ефективен пренос на енергия, по-малко загуби и по-дълъг експлоатационен живот. Това обаче струва скъпо, затова го правим поетапно и с по-бавни темпове, отколкото ни се иска”, коментира инж. Боян Паунов, директор дирекция „Експлоатация“ в дружеството.

 

Експертите от “Топлофикация София” дадоха на гражданите практични съвети как да се подготвят за предстоящия отоплителен сезон и как да намалят разходите за топло, без да нарушават топлинния комфорт в дома си. Те напомниха също, че парното остава един от най-икономически изгодните и екологични способи за отопление.

 

Екипът на “Топлофикация София” провери в реално време чрез онлайн системата на дружеството всеки конкретен казус, подаден от посетителите в изнесената приемна. 

 

В срещата се включи и Деян Дянков, обществен посредник по въпросите на „Топлофикация София“ ЕАД. Той даде насоки на потребителите как да постъпят при възникнали ситуации, свързани с дейността на дружеството.

 

От “Топлофикация София” анонсираха, че ще организират и други изнесени приемни в различни райони на столицата. По този начин се дават  допълнителни възможности на потребителите лично да се срещнат с експертите на дружеството и да получат компетентна информация и съдействие по интересуващите ги въпроси