Уважаеми клиенти,
“Топлофикация София“ ЕАД Ви уведомява за следните промени във Вашите данни считано от 01.04.2020 г., във връзка с актуализиране база данни на Дружеството:
Вашият номер на текущия платец се заменя с Договорна сметка;
Вашият номер на текущия абонатен номер се заменя с Инсталация;
Вашият номер на текущия платец Ш000000 се заменя с Договорна сметка;
При плащане по банков път на задължения към „Топлофикация София“ ЕАД, основанието за превода трябва да съдържа правилно изписани реквизити. Задължително е, в поле „Основание“ на банковото платежното нареждане, да посочите един от описаните по-долу реквизити с цел бързото и коректно отразяване на Вашето плащане.
За Ваше удобство, ползвайте следните алтернативни канали за плащане:
Безкасово плащане по следните банкови сметки на Дружеството
Също така, Вашите задължения могат да бъдат заплатени на:
При желание да получавате електронна фактура, моля заявете такава онлайн на e-faktura@toplo.bg, в Центровете ни за обслужване на клиенти или в деловодството на дружеството-кв. Борово, ул. „Ястребец“ 23.
За справки или допълнителни въпроси може да се свържете с нас на информационния телефон 0700 11 111, както и да използвате дигиталните канали за комуникация и информация: inf_r@toplo.bg, info_r@toplo.bg и www.facebook.com/www.toplo.bg
„Топлофикация София“ ЕАД Ви поднася извинения за причиненото неудобство и Ви благодари, че сте наши клиенти!