-
В. Х./13.07.2022 г.Здравейте, Днес ми се наложи да си направя една справка във ваш офис на ул. „Ястребец“ и попаднах на служителката ви Даниела Николова. Искрено благодаря за доброто отношение и компетентност на г-жа Николова. Отдавна бях загубила вяра, че в институции като вашата има служители с добро отношение. Оценявайте Даниела Николова, защото такива служители са кът в днешно време. Благодаря ви.
-
Г.Ц./30.03.2022 г.На 11.03.2022 подадох сигнал до вас с вх. № Г4316/2022 за лошо качество на доставяната до имота ми топла вода. Като начало бях много приятно изненадана от това, че самото подаване на сигнала се осъществи много бързо и по електронен път, независимо че беше петък следобед. След два работни дни ми се обади г-н Николай Цветков, с когото се уговорихме да бъде извършена проверка в апартамента ми на следващия ден в 9:30 часа. Точно в уговорения час дойде ваш екип от трима специалисти. Всички имаха много премерено поведение (въпреки леко соления тон на жалбата ми, за което си давам сметка) и безупречна преценка за ситуацията. За съжаление, не бях предивидила, че освен до абонатната станция и до апартамента ми е възможно да е необходим достъп и до общите части на инсталацията във входа. По тази причина проверката не можа да бъде извършена в цялост. Уговорихме се за среща на следващия ден по същото време. Екипът отново беше точен, вече имаха представа за фактическата обстановка и чудото стана. След половин час вече имах достатъчна по количество и с необходимото качество топла вода, което вече бях забравила какво е. И това е така до настоящия момент. В тази връзка искам да изкажа дълбоката си лична благодарност на: Председателя на комисията – инж. Николай Цветков, ОС ТР „Земляне“ и членове: 1. инж. Мартин Брънчев – технически ръководител ИЗМ, ТР „Земляне“ 2. инж. Кирил Димитров – инж. ОС ТР „Земляне“ С особено балансирано поведение, адекватни реакции и добронамерена активност се отличаваше инж. Кирил Димитров, който остави прекрасни впечатления в мен. Отново благодаря и браво! В заключение искам да пожелая крепко здраве, устойчивост и много нови успехи на целия екип на Топлофикация!
-
М.М./10.03.2022 г.Благодаря Ви за своевременната реакция на моето обаждане. Операторката Матева беше много вежлива и до часове проблемът беше отстранен. Бъдете здрави!
-
С./23.02.2021г.Здравейте, вчера бях подал сигнал за влошено топлоподаване и слаба температура на подгрятата вода. Проблемът беше решен още същият ден, за което искам да благодаря на районния техник г-н Петров за бързата реакция и съвестното му отношение към работата. В момента всичко работи идеално.
-
Благодарствено писмо/18.02.2021г.Живущите в ж.к Банишора от 15.02.2021г. вече са клиенти на Вашето дружество. Изказваме огромна благодарност на г-жа Мая Николова и изпратените от нея Ваши служители - г-н Асен Асенов, г-н Радостин Захариев, които с огромно старание и професионална прецизност монтираха топломерите в нашата сграда. Изказваме също и огромната си благодарност на г-н Веселин Камбуров, който се отзова на молбата ни същия ден изпратиха служител, който да пусне топлата вода и парното. Това е г-н Димитър Тодоров, който за наша радост ще се грижи за абонатната станция, а г-жа Мая Николова ще се грижи за топлинното счетоводство. Пожелаваме ви от сърце повече такива отговорни, любезни и коректни служители! Бъдете здрави! С благодарности от живущите в ж.к Банишора!
-
Людмила/20.05.2020гБих искала да изразя своята голяма благодарност за добро обслужване и професионализъм на Албена Лозанова, която намира начин спокойно и с много търпение да отговори на всичките ти въпроси. Такива хора са рядкост. Благодаря ѝ от сърце за голямото търпение.
-
Мария/2.10.2018г.Казвам се Мария и съм абонат на "Топлофикация София" ЕАД. С настоящето благодарствено писмо искам да изразя удовлетворението си към целия екип на дружеството. В периода 2 юли - 2 август 2018г. се проведе мащабна ремонтна дейност, свързана с подновяването на топлопроводи в района на ул."6-ти септември", гр. София. Като жител на района, съм очарована от бързата и адекватна работа на служителите на Топлофикация София, ангажирани с изпълнение на подновяването. Ремонтната дейност завърши преди посочения краен срок, което със сигурност зарадва много от жителите в района. Нещо повече, забелязвам значително подобрение в налягането на водата в дома си и предполагам, че това се дължи именно на подмяната на някои съоръжения. При разговор с мои съседи разбрах, че те също забелязват промяната. Смятам, че подобни ситуации е редно да бъдат отбелязвани и коментирани. Продължавайте да бъдете професионалисти!
-
проф. д.ик.н. Стоян Денчев/07.09.2018г.С настоящето Ви уведомявам, че ремонтът, за който се обърнахме към Вас за съдействие, в двора на "Университета по библиотекознание и информационни технологии на бул. Цариградско шосе №119" е извършен качествено и бързо след Вашата намеса. Изказвам своята искрена благодарност за своевременната реакция от Ваша страна за коректното остраняване на следите от извършения ремонт.
-
Светла/28.09.2018г.Бих искала да изкажа моите най-искрени БЛАГОДАРНОСТИ на Вашия служител инж.Яна Христова от отдел "Събиране на вземанията" за проявения професионализъм и пълно съдействие за предлагане на адекватно и бързо решение, спрямо индивидуалните потребности на хората - Ваши клиенти. Считам, че нейното отношение е продиктувано от ценностната ѝ система, лични и човешки качества, които са движеща сила в професионалната ѝ кариера. Пожелавам на Вашите клиенти да бъдат удовлетворени като мен, а на Вас - Професионални успехи и екип, притежаващ съпричастност, лична отдаденост и не на последно място - отличен професионализъм.
-
Похвала/20.07.2018г.Изключително съм впечатлена от търпеливото и културно обслужване от страна на следните две служителки: Вероника Саркис-Саркисян и Велислава Георгиева Стойчева - служители информация. Сърдечни благодарности!!!
-
Невена/29.06.2018г.С настоящото писмо искам да изразя задоволството ни от добрата работа на ремонтна група на "Топлофикация" ЕАД, с тех. ръководител Людмил Младенов при отстраняването на пробив в дворна мрежа на 27.06.2018г., както и на аварийното звено - Григор Григоров и Радко Райков. Всички те показаха висока организация, взаимодействие и професионализъм при отстраняване на аварията.
-
Олга/05.05.2014г.Искам да изкажа благодарността си към двамата Ви колеги от Аварийна служба, които много бързо се отзоваха на обаждането ми и проблемът беше решен изключително бързо. Казвам се Олга и днес, 5 май, към 18:00 ч. се обадих на тел 0700 11111, за да съобщя, че нямам топла вода. Очевидно повредата беше локална, тъй като съседите от другите входове имаха топла вода. След посещението на Ваш служител на място се оказа, че е имало някакъв проблем с клапана, който веднага е бил отстранен и в 20:00 вече имахме гореща вода. За съжаление не записах имената на служителите Ви, но се надявам, че Вие ще разберете кои са и ще им предадете благодарностите. Често недоволстваме от Топлофикация София (аз включително), затова реших, че като има нещо добро трябва да го казваме.
-
Е.К./05.04.2022 г.Здравейте, Искам да изкажа изключително добрите си впечатления от центъра за обслужване на клиенти в гр. София, ж.к Младост 3, който посетих днес. Бързо, любезно, всички служители бяха компетентни, усмихнати и отзивчиви. Надявам се да поощрявате такива кадри, защото с тях е удоволствие да се работи. Поздрави, Е. К.
-
И.Д./18.03.2022 г.Ура-а-а-а-а! Вече имам топла вода! Не мога да повярвам, че институциите функционират! Предполагам, че не е случайна появата на топла вода на моя кран и има връзка с Вас, г-н Иванов, за което Ви благодаря сърдечно! Ще си съхраня кореспонденцията, за да мога да Ви пиша при друга ситуация, налегнала ме от Топлофикация София.
-
А.Г./04.03.2022 г.Пише Ви отново А. Г., председател на Управителния съвет на бл., ж.к. "Младост 2". На 1 март 2022 г. се обърнах към Вас с молба за отстраняване на проблем, свързан с водоподаването на топла вода в апартаментите на блока след всяко аварийно спиране за ремонти от "Софийска вода" АД. Днес, 04.03.2022 г., Ваши служители ни посетиха. Благодаря Ви за бързата реакция. От името на всички живущи в блока искам да изкажа чрез Вас нашата голяма благодарност към групата на Иван Иванов за добре свършената им работа. Първо, останах приятно изненадан от факта, че колегите Ви се обадиха два пъти, за да ни уведомят за деня и точния час на посещението си. И още един факт, който искам да споделя с Вас. При огледа на Абонатната станция откриха повреда на регулатора за топла вода. Освен това доста подробно и професионално ни обясниха какви са причините за проблема с топлата вода и как да постъпваме и решаваме подобни казуси в бъдеще време. Надявам се искрено, че ще оцените по достойнство работата на групата на Иван Иванов. Такива Ваши служители допринасят много за авторитета и престижа на ръководената от Вас фирма. Желая Ви здраве и благополучие!
-
В./19.02.2021г.Здравейте, казвам се В. и занимавам вас и други институции с един проблем за наводняване на подземни гаражи на ул. Але*** Вчера и днес контактувах с господин Мартин Брънчев от вашата фирма и се надявам повече да не ви задявам с горния проблем. Останах удовлетворен от работата на вашия служител и затова казвам: "БРАВО"! Да е жив и здрав и всички около него! Изключая този случай, нашето семейство е абсолютно доволно от "Топлофикация София" ЕАД. ВСИЧКО ДОБРО!
-
И./18.02.2021г.Много благодаря за бързата реакция! Вашите техници бяха тук днес преди обед и проблемът вече е отстранен. Бях приятно изненадан от професионалната и ефективна работа на всичи звена по веригата в организацията ви, особено на фона на постоянните проблеми в други сфери, за които слушаме ежедневно.
-
Велимира/09.10.2018г.Уважаеми господа, благодаря на екипа, работил на 08.10.2018г. след 19 часа за отстраняване на авария в Люлин 7 и осигури нормално топлоподаване сутринта на 09.10.2018г.
-
Николай/14.09.2018г.Обръщам се към Вас с желание да изразя удовлетворението си, относно работата на Ваша служителка, която работи във Вашия Център за Обслужване на клиенти, който се намира на бул. "Скобелев"11. На 12.09.2018г. аз, Николай и моята съпруга - Стела посетихме центъра в 18 часа с намерението да регистрираме нов Абонатен номер, тъй като сме новодомци. Наясно бяхме, че служителите, обработващи такъв тип молби не са на работа в този часови диапазон, така че се бяхме подготвили, че вероятно идването ни ще бъде напразно. Но бяхме приятно изненадани от Вашата служителка - Свилена, за съжаление не помним фамилията, която по никакъв начин не изрази недоволство от този факт и ни помогна да попълним всички необходими документи за регистрацията, и дори се ангажира да ни се обади на следващия ден по телефона, за да ни каже входящия номер на Заявкта. Смятаме, че подобен тип поведение е чудесен пример за професионализъм и човешко отношение! Благодаря!
-
Десислава/31.08.2018г.Уважаеми г-н Изпълнителен директор, С Настоящото писмо изразявам своята благодарност към служителите на Топлофикация за бързата и адекватна реакция при направен от мен грешен превод за заплащане на сметка. На 20-ти август тази година, при заплащане на сметка погрешка преведох сума на чужд абонатен номер. След молба за корекция, изпратена на мейл на дружеството, заедно с необходимите сканирани документи, без да губя време по опашки на гишета и излишни формалности, грешката бе коригирана в рамките на два часа от Вашите служители и сметката ми беше платена. Благодаря още веднъж за професионалните, бързи и адекватни действия на Вашата администрация!
-
Ген.секретар на БФПС Таня Богомилова/03.08.2018г.С настоящото писмо, Българска федерация по плувни спортове би искала да изкаже искрената си благодарност за съдействието Ви по отношение на отлагането на планираните ремонти на представляваното от Вас Дружество, в периода от края на месец Май до началото на месец август, 2018г., касаещи провеждането на Открито първенство по плуване с широко международно участие. Благодарим Ви, за оказаното съдействие и се надяваме, че и в бъдеще ще работим в посока издигане престижа на Българското плуване.
-
Цветелина/13.07.2018г.Днес на 13.07.2018г. ми се наложи да се обърна към Вашата служителка на гише №6 инж.Таня Йотова във връзка с моя много сложен казус, свързан с плащанията на топлинната енергия на ап.10 на горния адрес. Голямата каша по плащанията е в следствие на това, че апартаментът в който живея е препродаван с неиздължени дългове към Топлофикация. Искам да изразя моята най-искрена благодарност чрез Вас на Вашата служителка, която ме упъти как да реша моя въпрос като беше изключително внимателна.
-
Александър/23.10.2015г.Относно: Авариен ремонт на ул. "Хан***" **. Много приятно сме изненадани както от писмото Ви от 16.10.2015г., така и от отношението и съпричастността Ви към неприятния за нас случай с аварийния ремонт. Всичко, което трябваше да се ремонтира, приключи както трябва, разбираме трудностите Ви в подобни случаи и искрено Ви пожелаваме в бъдеще да имате всякаквите възможности, за да няма жалби от потърпевши и отстраняването на възникнали проблеми да става по-лесно и по-своевременно. Благодарим Ви за отзивчивостта и Ви желаем надежда и всичко най-добро!
-
ТатянаМного съм благодарна, че реагирахте изключително бързо и вече имаме гореща вода. Техникът се обади, за да пита има ли проблем. Прекрасна работа! Питахме се дали живеем в България. БЛАГОДАРЯ! Бъдете здрави и все така отзивчиви и полезни.