"Топлофикация София" ЕАД предоставя възможност за предсрочно включване на отоплението

„Топлофикация София” има готовност при изразено желание от страна на клиентите в сграда-етажна собственост парното да бъде пуснато преди общото включване на отоплението в столицата. За целта е необходимо да представят в най-близкия Център за обслужване на клиентите заявление и подписано решение от Общото събрание на етажната собственост за по-ранното включване на отоплението. Прилагането на тази процедура е изцяло в полза на потребителите и чрез нея се избягва възможността за предварително пускане на отоплението в съответната сграда по еднолично решение и без знанието и съгласието на цялата етажна собственост.

 

Предвид предстоящото временно понижение на температурите детските градини, училищата и здравните заведения също могат предварително да поискат включване на отоплението, като за това е достатъчно директорът да изпрати писмено заявление в обслужващия топлорайон или в Център за обслужване на клиенти.

 

Според нормативната уредба общото включване на отоплението в  София може да започне, когато бъдат изпълнени двете изисквания - три последователни дни със средноденонощна температура по-ниска от  +12°C и прогноза от НИМХ - БАН за трайно застудяване. Към момента прогнозата за следващата седмица предвижда затопляне и повишение на дневните температури. Дружеството следи промените и тенденциите и ще реагира съобразно климатичните условия и нормативните изисквания.

 

 „Топлофикация София” напомня, че клиенти трябва да приключат всички ремонти по вътрешната отоплителна инсталация и да запълнят източените инсталации. Отоплението няма да бъде включено в сградите, в които  тази инсталация не е запълнена, защото това означава, че в някое жилище ремонтът все още не е приключил. Напомняме на клиентите да отворят на максимална степен вентилите на радиаторите си, за да не се налага допълнително обезвъздушаване  на отоплителните тела след пускане на отоплението. Необходимо е също така да проверят електронните си уреди за дялово разпределение. В случай, че дисплеят им е угаснал, клиентите трябва незабавно да потърсят съдействие от обслужващата ги фирма – топлинен счетоводител.

 

За допълнителна информация във връзка с началото на отоплителния сезон и  други въпроси, свързани с топлоподаването, клиентите могат да се свържат с кол центъра на компанията – тел. 0 700 11 111, както и да прегледат съобщенията в сайта на дружеството – www.toplo.bg или да отправят питания във Фейсбук - www.facebook.com/www.toplo.bg.