Предстоящо спиране на ТЕЦ "София Изток" от 30.08 до 11.09.2017

Уважаеми клиенти,
 
Напомняме ви, че ТЕЦ „София Изток“, че ще бъде спрян в периода от 30 август до 11 септември 2017 г. /включително/. Промяната в първоначално обявените срокове (1.08 - 11.08.2017) се дължи на забавяне на административни процедури и последващите от това промени за изпълнение на строително-монтажните работи по реконструкцията на авариралия през зимата (м. Февруари) магистрален топлопровод.
 
В посочения период без топла вода ще останат клиентите от следните квартали:
  • ж.к.”Дружба“ 1 и 2
  • Промишлен район „Гара Искър”
  • ж.к. „Младост“ 1, 1А, 2, 3, 4
  • ж.к. „Дървеница”
  • кв.”Мусагеница”
  • кв. „Витоша”
  • ж.к. „Студентски град”
  • ж.к. „Изток”
  • ж.к. „Изгрев”
  • ж.к. „Дианабад”
  • ж.к. „Лозенец”
  • ж.к. „Гео Милев”
  • кв. „Яворов” (високите части)
  • кв. „Иван Асен“ II
  • ж.к. „Подуене център”
  • кв. „Редута”
  • ж.к. „Слатина”
  • кв. „Цариградски комплекс”
  • Академия МВР
  • ВТУ „Т. Каблешков”
  • м. „Къро”
  • кв. „Полигона”
  • НРТЦ, ЗИТ, БАН - ХМС, БАН - Враня и резиденции
С оглед минимизиране на неудобствата за потребителите, графикът за спиране на централата е съчетан с профилактиката на газоснабдяващите съоръжения.
Информацията за сроковете на спиране на топлата вода и засегнатите квартали е публикувана в сайта на дружеството – www.toplo.bg и във Фейсбук - www.facebook.com/www.toplo.bg. Още подробности можете да получите на информационния телефон в Кол центъра на компанията – 0 700 11 111.
 
За времето на ремонтите на клиентите няма да бъдат начислявани сметки за топла вода и това ще бъде отразено в месечните съобщения.
 
Поднасяме извинения на клиентите за създадените неудобства, като ви уверяваме, че ще бъдат положени всички необходими усилия за тяхното минимизиране!