• Защо да преминем към е-фактура
    Електронната фактура е официален финансов документ, който се приема от всички институции. Потребителите получават в електроната поща своята сметка веднага след издаването и. Съществено предимство е и липсата на достъп на други лица до документа. Архивирането също е лесно и сигурно. Не на последно място, въвеждането на тази практика допринася за опазването на природата и спестява ресурси като дървесина, вода, енергия и др.
  • Как да преминем към е-фактура
    Заявления за получаване на е-фактура може да се подават онлайн на e-faktura@toplo.bg. Заявления се приемат и в деловодството на дружеството – кв. Борово, ул. „Ястребец” №23 или в касите на компанията.

    Заявление за е-фактура от „Топлофикация София” ЕАД” и други ютилити компании можете да подадете и в Easypay. Там получавате бланка, на която автоматично ще фигурират клиентските номера и съответните доставчици. Потребителят попълва само личните си данни и отбелязва от кои доставчици на услуги би искал да получава електронна фактура. В последствие заявлението се разпределя и обработва по вътрешен ред от всяка една от ютилити компаниите, съгласно индивидуалните процедури. Клиентите на ePay.bg също имат възможност онлайн да заявят електронни фактури от “Топлофикация София” ЕАД през профила си.

    Обработване и въвеждане на заявлението отнема около една седмица.
  • Как получаваме е-фактурата си
    На посочения в заявлението е-мейл ще получите линк за регистрация в портала на e-invoice.bg. Трябва да кликнете върху него и да въведе потребителско име - е-мейл-а, посочен в заявлението и избрана от вас парола. Вече имате профил и можете да видите първата си е-фактура.

    При излизане на следваща фактура, клиентът получава известие на е-мейла си с линк. Съответно влиза през портала на e-invoice.bg с потребителското си име и парола, посочени при регистрацията. Там той може да види новата си фактура и да разгледа предходните, както и да ги изтегли във версия за печат или съхранение.
  • Как можем да се откажем от е-фактура
    Процесът е обратим – ако някой реши да се върне към хартиена фактура, може да го направи във всеки един момент, като подаде заявление на e-faktura@toplo.bg. Заявления се приемат и в деловодството на дружеството – кв. Борово, ул. „Ястребец” No23 или в центровете за обслужване на клиенти на компанията, като клиентите трябва да имат предвид, че заявленията за физически и юридически лица са различни.
  • Ако сте наемател или наемодател
    Със заявление и приложени копия на договор за наем и Нотариален акт на имота, наемателят може да получава и заплаща фактури. Той получава Код на платеца, а заплатените суми може да отчете като собствен разход. Той носи официално отговорност за заплащането на сметките в периода на договора и има право да сключва споразумения за разсрочено плащане.